природни антиоксиданси
5 антиоксиданти кои треба да ги вклучите во својата исхрана

Спречуваат појава на тешки болести и го забавуваат стареењето.

Намирниците богати со антиоксиданти помагаат во одржување на здравјето и телото во одлична форма.

Во продолжение, погледнете кои 5 антиоксиданти треба да ги вклучите во својата исхрана:

Куркумин

Овој антиоксидант најмногу го има во куркумата, популарен индиски зачин. Редовната консумација на куркумин го намалува ризикот од срцеви заболувања, рак, Алцхајмерова болест и помага во забавување на процесот на стареење.


Пиперин

Пиперинот најчесто се среќава во црниот бибер, а неговата консумација помага во апсорпција на хранливите материи, го зајакнува имунитетот, ги намалува воспаленијата, го стабилизира нивото на шеќер во крвта и помага при губење на килограмите.

Ликопен

Ликопенот е моќен растителен антиоксидант кој се наоѓа во црвеното овошје и зеленчук како домат, лубеница, цвекло… Ликопенот го подобрува расположението и го штити организмот од токсини и разни хронични болести.


Алицин

Лукот уште од дамнешни времиња се смета за природен антибиотик. Тој помеѓу останатото содржи алицин кој е познат по своите лековити својства. Помага во борба против настинки, го одржува имунитетот силен, го намалува високиот крвен притисок, го подобрува кардиоваскуларното здравје и влијае позитивно на здравјето на кожата и косата.

Ресвератрол

Ресвератролот е уште еден моќен антиоксидант кој се наоѓа во грозјето и бобинките. Тој го намалува високиот крвен притисок и го забрзува производството на добриот холестерол во телото. Истовремено, овој антиоксидант го одржува здравјето на мозочните клети и ги намалува симптомите на бројни болести.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Овој веб сајт користи веб колачиња. Би сакале да користиме веб колачиња "Cookies", со цел да го подобриме Вашето корисничко искуство на нашиот веб сајт. Ова ни овозможува да го подобриме Вашето идно искуство на нашиот веб сајт. Политика за колачиња
СЕ СОГЛАСУВАМ